Unitat Independentista de Catalunya
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Unitat Independentista de Catalunya

Aquest és un punt de trobada de totes aquelles persones independentistes ja siguin de dretes o d'esquerres disposats a estar units!
 
ÍndexÍndex  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 L'independentisme

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Puigdomenech

Puigdomenech


Nombre de missatges : 3
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDc Des 13, 2006 10:25 pm

Hola.

Quin silenci, no?.

Va començo una mica destraler, a vore si algú em contesta.

Jo crec que això de l'unitarisme independentista és una mentida. Tots sabem que sota aquest suposat unitarisme el que hi ha és feixisme disfressat. Si més no en fa tota la pinta.

D'unitarisme hi ha d'haver, és clar que si, però s'ha de cercar des d'una honestat clara i precisa. Ho dic perquè en aquest país nostre les dretes independentistes són gairebé inexistents com a partit polític. Fins ara, crec, han sobreviscut dins de CiU sense fer-se notar gaire, en part degut al poc pes electoral que tenen i en part per la mala consciència que ja de per si comporta ser extremista de dretes.

Amb tot, jo no puc concebre un país sense una dreta i una esquerra. Sense uns poderosos i uns oprimits i no perquè m'agradi aquesta divisió social, sinó perquè crec que és la crua realitat des de sempre i encara no s'ha trobat una alternativa prou vàlida.

I és en aquest sentit que trobo que les dretes catalanes, vull dir les catalanes de debò, aquelles que desitjarien un veritable Estat català es treiessin la màscara i les pors acomplexades i se'ns mostressin tal i com són.
Al capdevall, dretes i esquerres independentistes algun dia haurien d'arribar a alguna mena de tracte, sinó la independència nacional serà inviable.
Cal però, saber qui és qui amb claredat. I sobretot humilitat per les dues bandes. Unes dretes menys superbes i unes esquerres sense anims de revenja ens podrien dur lluny.

No sé, de moment ho deixo aquí.


Vinga, salut.


Editat per darrera vegada per el Dl Ago 27, 2007 9:14 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDj Des 14, 2006 3:46 am

Doncs si tio,m'ha sorprés veure un missatge,vaig veure la notícia d'aquest fòrum al racó i ahir em va donar per donar-m'en d'alta (el racó fa més d'un anay que hi entro però no puc donar-me'n d'alta,per aixó he vingut aquí,aviam si això s'anima de mica en mica,necessitem ser cada vegada més i anar omplin la xarxa de la nostra lluita.Salut i endavant!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jeannette




Nombre de missatges : 2
Age : 53
Localisation : Barcelona
Registration date : 11/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Hola!   L'independentisme Icon_minitimeDj Des 14, 2006 5:46 pm

Hola! Sóc la veneçolana catalanista. També vinc del racó. M'alegra ser una de les primeres en donar-se d'alta en aquest fòrum. Tinc moltes coses que dir, ja m'allargaré... Doncs, ja tindrem temps de conèixer-nos, una abraçada, Razz
Tornar a dalt Ir abajo
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDv Des 15, 2006 12:31 am

Veneçolana catalanista?,sona bé això!
Veig que això de mica en mica s'anima,avui al menys ja hi han missatges de 3 persones diferents,jo vaig sovint a Foros Loquo,als de Politica Local,estan força animats i la meitat de temes van sobre Catalunya,també hi han bastants andalusistes,espanyolistes...de tot una mica,però em vaig donar d'alta aquí perquè em venia de gust també estar a un fòrum estríctament català i al Racó no em deixa entrar..... Mad vaig estar temps sense entrar-hi i no em deixa entrar al posar la contrasenya.....
Marxo a sopar,aviam si de mica en mica va venint més gent,si veig que s'anima aniré obrint temes per aquí
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
MIQUEL




Nombre de missatges : 2
Age : 58
Localisation : REUS, BAIX CAMP, TARRAGONA, CATALUNYA, EUROPA, TERRA, SISTEMA SOLAR
Registration date : 15/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDv Des 15, 2006 10:02 am

El meu nom es Miquel, i visc a Reus, tot i que vaig nèixer a Olot. Tinc 41 anys i crec en una Catalunya independent. Perqué?. Crec que Espanya es perjudicial per Catalunya. El plom es molt perillòs per la salut i l'exèrcit espanyol te certa dèria històrica a tirar-nos grans qüantitats d'aquest material.
Que ens han donat de bo en aquests tres segles, quatre si considerem els fets de 1640 que van conduïr a la Guerra dels Segadors, els governants de les Espanyes?. Després d'aquest primer post, us deixo i ja tornaré. Per cert, al grup d'MSN sóc l'OS POLAR.
Tornar a dalt Ir abajo
http://otelbruixot.blogspot.com/
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDv Des 15, 2006 9:15 pm

Ei! l'Os Polar?ets el que posa videos sobre Catalunya a youtube?(de vegades n'he vist alguns contra la cope o muntatges amb declaracions del Losantos etc),sempre surt un os al principi i posa Os Polar.
Jo sóc de Barcelona i em dic Jordi,vaig veure l'anunci d'aquest fòrum al Racó,vaig pensar que havent-hi el Racó i altres pàgines similars ja en teniem prou,però després vaig pensar que quantes més pàgines tinguem més farem creixer aquest moviment i més ben organitzats podrem estar,a veure si de mica en mica va venint més gent,encara que sigui lentament i fem que el fòrum comenci a fer-se un nom.
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Jeannette




Nombre de missatges : 2
Age : 53
Localisation : Barcelona
Registration date : 11/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDs Des 16, 2006 11:29 pm

Doncs... Quan vaig arribar a Barcelona, fa 5 anys, em vaig adonar que Catalunya i els catalans són molt diferents a la idea preconcebuda que portava jo des de Veneçuela dels espanyols -encara que els meus amics de tota la vida són fills de catalans, italians i espanyols-, que Catalunya i els catalans són molt diferents, amb llengua i cultura pròpies.
Jo no pensava que aquí tot era tan diferent i ho vaig constatar quan vaig viure a Madrid, ciutat en la qual em vaig sentir molt incòmoda i on definitivament em vaig convèncer que Catalunya no és Espanya, en tot cas "d'Espanya".
Vaig viure un mes a Oviedo i he viatjat a diferents ciutats d'Espanya i cada vegada em vaig convèncer més.
Per tant, crec que la independència de Catalunya és quelcom que el país mereix recuperar, Espanya ha volgut posseir Catalunya per la força, ho ha aconseguit, però els catalans no deixaran mai de ser catalans i gaire menys per ser espanyols, això ni pensar-ho.
Però és difícil, són molts els que estan conscients d'això però no volen canviar res... tant de bo de veritat es pogués fer alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDg Des 17, 2006 8:24 pm

L'últim cop que vaig a estar a Madrid ho vaig veur clar,tot ple de banderes d'espanya per tot arreu,tothom dient que parlaven español,(no castellà)a les botigues de souvenirs tot ple de símbols espanyols,toros,banderetes.etc..per a ells Catalunya com a tal no existeix,és totalment impossible trobar a qun quiosc de Madrid una revista en català,però si en alemany,francès etc,i després s'omplen la boca amb allò de "todas las lenguas de España son españolas y todas merecen respeto y protección"ja ja!!no s'ho creuen ni ells,vés sl Museo del Prado i demana el catàleg en català a veure si te'l donen (segur que en danès o finés si que el tenen).
M'agrda veure que gent com Jeannette s'integra d'aquesta manera,això fa pensar que el país por tirar endavant.
Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
sergiicatala

sergiicatala


Nombre de missatges : 13
Localisation : Vila-seca-Tarragonès (Països Catalans)
Registration date : 12/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDl Des 18, 2006 10:56 pm

Jo em dic Sergi, sóc de Vila-seca, i tinc 16 anys, apror dels 17. Jo sóc independentista, perquè crec que els Països Catalans, som un nació. Tenim la cultura, la llengua, la tradició, la historia... i esta molt clar, que tenim un sentiment de nació.

Això fa que lluitem en contra d'Espanya i de França, en contra de estats que ens intenten oprimir.

Apa, Salut i indepedència.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sergiicatala.ppcc.cat
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDc Des 20, 2006 3:23 am

Hem de veure i fer entendre a la gent que només amb la independència s'assolirà la normalitat del país i perquè això passi cal actuar en consequència,penseu que la majoria dels paisos que avui en dia són estat van assolir la seva indepedència en algun moment,Portugal es va separar dEspanya,,Brasil de Portugal,la India del Regne Unit,Irlanda també del Regne Unit,Cuba també d'Espanya,Lituania de l'antiga URSS,tots aquests paisos ara són independents mentre que els que no ho hem aconseguit seguim lluitant per no desaparèixer com a tal.
Tornar a dalt Ir abajo
sergiicatala

sergiicatala


Nombre de missatges : 13
Localisation : Vila-seca-Tarragonès (Països Catalans)
Registration date : 12/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDj Des 28, 2006 3:50 am

Els PPCC també s'han de separar de la seva metropolis, però la cultura espanyola i la cultura catalana, no tenen res a veure. Coses que si que a pasat amb Argentina,Xile al separar-se.
Nosaltres som països ocupats.

I es pitjor el que fa Espanya contra els PPCC, que el que feia Espanya contra zones d'America on no hi vivia gent.

A nosaltres el que intenten es desfer-nos el país. Intentar que els PPCC ens oblidem de que som una nació, com els a pasar a Aragó, que ara només es una regio d'Espanya.

PS: Aveure si s'anima això! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
http://sergiicatala.ppcc.cat
supercat

supercat


Nombre de missatges : 216
Localisation : Barcelona (Barcelonés,PPCC)
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDj Des 28, 2006 9:19 pm

Només cal veure com l'aragonès és una llengua pràcticament morta,amb prou feines arriben actualment als 20.000 parlants.
Si tio a veure si s'anima això de mica en mica hem de fer conèixer el fòrum si no malament.
Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
sergiicatala

sergiicatala


Nombre de missatges : 13
Localisation : Vila-seca-Tarragonès (Països Catalans)
Registration date : 12/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDg Des 31, 2006 5:09 pm

Espanya pensara que els catalans, ens rendirem com algun dia els aragonesos van parar de lluitar. Però això no pasara mai.
Tornar a dalt Ir abajo
http://sergiicatala.ppcc.cat
Puigdomenech

Puigdomenech


Nombre de missatges : 3
Registration date : 13/12/2006

L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitimeDg Des 31, 2006 6:48 pm

sergiicatala escrigué:
Espanya pensara que els catalans, ens rendirem com algun dia els aragonesos van parar de lluitar. Però això no pasara mai.


Crec que en això tens molta raó. És una lluita de resistència. Per sobre de tot cal resistir i anar endavant, i ser conscients de què esperen el nostre cansament i rendició com a voltors.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





L'independentisme Empty
MissatgeAssumpte: Re: L'independentisme   L'independentisme Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
L'independentisme
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Unitat Independentista de Catalunya :: Fòrum d'Unitat Independentista :: Missatge de Benvinguda-
Canviar a: